wtorek, 12 lutego 2013

Szał zakupów *_*


Heej ;*
Co tam u was słychać? U mnie dobrze, a nawet bardzo dobrze :) Ferie, udane zakupy i jak tu ma być źle? :D No właśnie zakupy, z tym związany jest mój dzisiejszy post. Wczoraj udałam się na zakupy! *_* Nakupiłam sobie mnóstwo rzeczy, jak nigdy. Na zakupy jechałam z zamiarem kupienia sobie jedynie spodni, jednak na nich się nie skończyło. Pierwszy raz chyba przyjechałam taka zadowolona!
Zobaczcie moje zdobycze ! :)


 
/ Spodnie + pasek - bazar 73zł /

/ Bluza - New Yorker 19,95 /
Przeceniona z 129,00zł !

/ Bluzka -  Hause 14,99zł /
Przeceniona z 39,99 !

/ Bluzka - Hause 14,99zł /
Przeceniona z 29,99 !
Tą jednak miałam z pół ceny, ponieważ była promocja, że przy zakupie jednej bluzki (z wyprzedaży) druga była za połowę ceny, więc tą kupiłam za za niecałe 8zł.

/ Koszula - bazar 50zł /
/ Szalik - Kari 17zł /
Przeceniony z 35zł !
Jest strasznie długi i bardzo cieplutki <3




9 komentarzy: