sobota, 13 kwietnia 2013

Timotei

Heej :*
Dzisiaj przygotowałam dla Was krótką recenzję produktu Timotei. Jest to szampon i odżywka w jednym.
opis:
Szampon i Odżywka Timotei Świeżość i Czystość 2 w 1 wzbogacony ekstraktami z liści zielonej herbaty organicznej oczyści i nawilży Twoje włosy, sprawiając, że staną się lśniące, miękkie i piękne.
Sposób użycia: Nałóż na mokre włosy, spień i spłucz.

* Butelka zawiera 250ml.
   Cena: do 10zł. ( ja kupiłam chyba za 7,99)
  




Moja ocena:
Całkowicie zgadzam się z opisem. Rzeczywiście włosy stają się lśniące, miękkie i piękne. Muszę przyznać, że nie spodziewałam się tak pozytywnego efektu! Już po kilku stosowaniach włosy są niesamowicie delikatne, że aż się chce je cały czas dotykać. Haha. :D W użyciu też jest bardzo fajny. Łatwo się pieni.
Co do zapachu to mi się bardzo podoba. Jest taki herbaciano-ziołowy. Nie wiem jak opisać jego zapach. Jednak nie każdemu się podoba (wiem z własnego doświadczenia). Kiedyś wybrałam się do cioci na noc. Umyłam włosy, a ciocia spytała się co tak śmierdzi.. ;d No cóż, są różne gusta i w zapachu. Dodatkowym plusem opakowanie. W sam raz na podróż. Co do konsystencji, to jest w sam raz. Nie jest ani za gęsty ani za rzadki. POLECAM !

Przepraszam, za kiepską jakość zdjęć.

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam ziołowe zapachy więc chyba by mi przypadł do gustu;) Fajna recenzja!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog! WoW :)
    Obserwuje i ty tez to zrób! :D
    http://martynkabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa recenzja :)
    obserwuje i licze na to samo od ciebie :>
    juleczkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię ich produkty! pozdr i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń